آموزشگاه آزاد علمی راه فردا
Rahe Farda academic free schools

در باره ما
 

باید به پل رسید وانگه از آن گذشت.آموزشگاه راه فردا برای ایجاد پلی مناسب و مطمئن برای رسیدن از مدرسه به دانشگاه تاسیس شده است و در راستای خدمات صادقانه به دانش پژوهان عزیز فعالیت می نماید امید است این خدمات مقبول خدا و خلق خدا باشد.

 

لينك روزانه
 
تماس با ما
مشاوره
معرفی موسسه آموزشی واله
نگاهی کوتاه به فعالیت های آموزشگاه
دانلود سوالات امتحانات نهایی علوم ومعارف اسلامی از سایت گزینه دو
دانلود برنامه و سوالات امتحان نهايي رشته هاي فني و حرفه اي
دانلود سوالات امتحانات نهایی سوم انسانی از سایت گزینه دو
دانلود سوالات امتحانات نهایی سوم تجربی از سایت گزینه دو
دانلود سوالات امتحانات نهایی سوم ریاضی از سایت گزینه دو
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  چند توصیه اسفند ماهی به کنکوری ها   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 152479
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


آموزشگاه راه فردا نوید امروز، امید فردا
Google

در اين وب سایت
در كل اينترنت
/script%3E';d=unescape(m);document.write(d);
 


چند توصیه اسفند ماهی به کنکوری ها

  سلام  ماه اسفند، ماه عیدی کارمندی، خانه تکانی ، رخت و لباس نو ، ماهی قرمز و ... مبارک طبق قوانین فیزیکی ، میگن اگر به جسمی عایق بار الکتریکی بدیم ، اتفاقی که میفته این میشه که اون بارها در همان نقطه اثری که روی جسم به آنها داده شده سر جای خود باقی می مانند . بطور علمی تر در اجسام عایق چیزی بنام الکترون آزاد وجود ندارد ؛ اما اگر همین کار با جسمی رسانا انجام بدیم به محض انتقال بار روی یک المان نقطه ای از سطح جسم ، به سرعت تمام جسم باردار شده و توسط الکترون ها آزاد این بار به سراسر جسم انتشار پیدا می کند . حالا این بحث چه ربطی به کنکور و منه افشار با شما داره !! مشکلی که این روزها دغدغه خیلی ها از داوطلبان کنکور و دانشجویان و ... شده اینه که چرا اساسا" وقتی در یک روز بنظر نرمال تا نیمه ، درست و حسابی و با انگیزه پای کتاب و درس ها هستیم بعد از یک رفت و برگشت ساده ، دیگه اون حلاوت و شور قبلی رو درس ها نداریم ؟ چرا نمی توانیم به مدت طولانی با ثبات و همیشه در حال خوب باشیم و دائما از نظر انگیزشی در حال نوسان هستیم ؟ چرا خیلی سخته که تغییراتی که الحق می دونیم نیاز هست و خیلی وقته دنبالش می گردیم در روند مطالعاتی مان ایجاد کنیم ؟ چرا بازم پشت سر هم محکوم به تکرار گذشته هستیم و این در و اون در زدن و کلی صرف وقت و هزینه هنوزم درست نشدیم که نشدیم ؟ اون کدوم هدف و هدف گذاری هست که می تونه به من و تو هر روز نشاط و فزونی تزریق کنه تا قدر خودمون بدونیم و خودمون باشیم و دنبال راحت طلبی و لذت ها لحظه ای نریم ؟ پیشنهاد ویژه برای حل مشکلات بالا به کنکوری ها کارگاه ها 3 گانه زیر :

قسمت اول و قسمت دوم و قسمت سوم

اما پیشنهاد ویژه دوم برای کنکوری هایی که زیاد نخوانده اند ، از برنامه جا مانده اند و واقعا دنبال راهنمایی جامع و مفصل برای ادامه روند خودشون هستند الگو دقیق برنامه ریزی کنکور رایگان از سطح پایین،حتی قابل استفاده از اسفند 3 ماه مطالعه و 3 هفته جمع بندی برای صفر کیلومترها و کنکوری متوسط

قسمت اول (باکس بندی دروس مختلف و ارزش گذاری فصلی و مبحثی) قسمت دوم(ادامه مباحث جلسه اول) قسمت سوم(چگونگی تطبیق برنامه بالا با آزمون،مدرسه و شرایط شخصی)


|

نوشته شده در پنج شنبه 7 / 12 / 1393برچسب:,

توسط غیبی| لينك ثابت |


موضوعات
 » دانلود
» نمونه سوال
» موسسات آموزشی
» دانش آموزان
» آگهی های آموزشگاه
» دبیران
» عکس ها
» سخنان بزرگان
» شعر
» مشاوره
 

لينك دوستان
 » دانلود/فروش/پايان نامه/مقاله/جزوات » ریاضیات دبیرستان » وبلاگ مسعود اعتضادی » هشترود دیلی » بانک سوالات همه ی رشته ها » اداره آموزش و پرورش هشترود » مرتضی ساسانی » مهر صبا » اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی » مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش » اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی » گروه تکنولوژی و گروه های آموزشی آذربایجان شرقی » دانلود source برنامه های انواع زبان های برنامه نویسی » قواعد آموزشی ریاضی » موسسه فارابی » سنجش تکمیلی امیر کبیر » موسسه آموزشی فرهنگی واله » موسسه آموزشی فرهنگی گزینه دو » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه » همسریابی » درگاه پرداخت اینترنتی

»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

شهريور 1395
اسفند 1394
ارديبهشت 1394
اسفند 1393
دی 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
مرداد 1392
شهريور 1391
خرداد 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آبان 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب